فال...


میفروشم!!!

خنده!!!

خنده ام را بخرید . خنده ام ارزان است !

خنده ام قدِ یک فاتحه و نیت خوش می ارزد!

خنده ام ارزان است!!!

فال حافظ دارم...


نظرات 3 + ارسال نظر
ف.قاف چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://fe-ghaaf.blogsky.com

فاتحه و نیت خوش ..!
خنده ات ... اما سنگین است ... روی دل آدمها سنگینی می کند !
کسی دل به خنده ات نمی دهد .. کسی دلتنگش نمی شود ... زود از یادها می رود خنده ات .. و فال هایت

وشاید...
این خاصییت زندگی آهنی من و توست!!!
وقتی میخواییم از قدرت و محکم بودن حرف بزنیم یا کسی رو دعوت کنیم بهش تشویقش میکنیم که شبیه آهن بشه!!
شبیه کوه بشه!!!
اما دریغ که آب بودن هم نعمتیه!!حداقل خاصییت رخنه کردن داره!!!

یه دوست سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
دوباره یافتمت دوستیی...همه پستاتو ذخیره می کنم تا بخونم...مراقب خودت باش دختر شجاع

سلااااااااااااااام خانوووووم.
متشکرم که اومدی.
منکه کمکار شدم شمام دیر به دیر سر میزنی!
یه خبر خوبم شنیدم!!!
مباااااارنگ باشه.به پای هم پیر شین دوسم

مرتضی شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://hebe.persianblog.ir

سلام دوست خوبم...
زیبا مینویسی
نوشته هایت را دوست دارم...
وبخاطر و برای تو:
لیلی من ... مجنون بمان... مرتضی

سلام ایرانی.
سپاس از محبتت.
منتظر مطالب تازتون هستم و خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید.
موفق و سربلندی بهترین آرزوی من برای همه ی ایرانی ها بالاخص شما دوست عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد